8:43 PM
Секрети ефективних продажів: лайфхак

Секрети ефективних продажів: лайфхак

Секрети ефективних продажів: лайфхак

У торгівлі найголовніше - позиціонування. За допомогою правильного розміщення товару можна продати навіть те, що на перший погляд продати неможливо. При цьому клієнт сам потягнеться до потрібної речі з гострою потребою її купити. Найголовніше - куди цю річ поставити, як правильно її піднести. Є навіть окремі фахівці, які дають поради про те, як розміщувати товари на полицях і оформляти вітрини.

Три основні чинники успішних продажів

Вид торгового обладнання

 Одна з хитрощів - це викладка потрібного товару на рівень очей і в області пояса. Правда, все залежить від товару та аудиторії потенційних споживачів. Якщо мова йде про магазин одягу - то стелажі, безумовно, повинні бути висотою з людини середнього зросту. Але якщо справа стосується спортивного інвентарю, взуття, книг, сувенірів - ідеально підійдуть полки різних розмірів. Якщо товар потребує окремого представлення (туфлі з останньої колекції, косметичний продукт з нової лінії), його краще поставити на стелаж на рівні очей. Так покупець зверне на нього увагу відразу ж при вході в магазин. Якщо мова йде про основну товарну масу - найкраще підійдуть полки, де все буде розміщено на рівні пояса - людині буде зручно підійти, розглянути, взяти в руки. Нижні полиці - це небажана зона для розміщення товару. Туди краще складати запаси (розміри взуття, виставленої на вітрині, наприклад). Змушуючи покупця нахилитися, ви не просто обтяжує його, а й певним чином принижуєте.

Колірна гамма торгового обладнання

Найкраще продаються товари з зелених, жовтих, оранжевих полиць. Доведено, що ці кольори стимулюють бажання клієнта купувати. Але це зовсім не означає, що червона гамма або синя не сприяють продажам. Все залежить від загальної стилістики магазину і виду продукції. Наприклад, модний молодіжний одяг добре продається з червоних полиць. Адже у аудиторії споживачів цей колір асоціюється зі сміливістю самовираження. Синій - це відтінок серйозних людей, тому сині стелажі часто можна побачити в магазинах техніки, канцелярського приладдя. Яскраві кольори ідеально підходять для магазинів іграшок, більш стримані, пастельні тони - книжкових магазинів. Одним словом, колірна гамма торгового обладнання - це чиста психологія.

Конструкція торгового обладнання

Оригінальна конфігурація часто не просто забезпечує зручність, але і привертає увагу клієнта. На оригінальній полиці навіть самий нехитрий товар буде виглядати цікаво. Якщо Вас цікавить унікальність магазину, то варто виготовити торгове обладнання під замовлення. Чим виразніше оформлена торгова площа, тим охоче до вас будуть приходити покупці. Важливо забезпечити відповідну атмосферу, комфортну для покупок.

Переглядів: 1274 | Додав: abel | Теги: секрети, Лайфхак, торгівля, ефективні продажі, поради | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
avatar