8:21 PM
Ключі до розгадки минулого Місяця відкривають науковці

місяць Пильна поверхня Місяця – увічнена на знімках місячних слідів астронавтів Apollo – утворилася в результаті зіткнення з астероїдами та суворим космічним середовищем, що руйнувало породу протягом мільйонів років. Давній шар цього матеріалу, покритий періодичними потоками лави і нині похований під місячною поверхнею, може дати нове уявлення про глибоке минуле Місяця, вважає група вчених.

"За допомогою ретельної обробки даних ми виявили нові цікаві докази того, що цей похований шар, званий палеореголітом, може бути набагато товстішим, ніж передбачалося раніше. Ці шари не були порушені з моменту їх утворення і можуть бути важливими записами для визначення ранніх астероїдних ударів та вулканічної історії Місяця", – сказав Тьейюань Чжу, доцент кафедри геофізики в Пенсільванському університеті.

Команда під керівництвом Чжу провела новий аналіз радіолокаційних даних, зібраних китайською місією Chang’e 3 у 2013 році, яка провела перші прямі наземні радіолокаційні вимірювання на Місяці.

Дослідники виявили товстий шар палеореголіту, приблизно від 4 до 9 м, затиснутий між двома шарами лавових порід, вік яких, як вважається, становить 2,3 та 3,6 млрд років. Отримані дані свідчать про те, що палеореголіт формувався набагато швидше, ніж попередні оцінки – 2 м за мільярд років, – кажуть вчені.

Переглядів: 414 | Додав: news | Теги: Apollo, місяць, минуле, розгадка | Рейтинг: 5.0/1