1:58 PM
Імпортувати паливо самостійно почали аграрії

імпорт паливо Кінцеві споживачі палива в бізнес-сегменті, в тому числі сільгоспвиробники, почали імпортувати його самостійно. В результаті ціни пішли вниз.

Про це повідомив аналітик профільного видання "НафтоРинок" Олександр Сиренко.

Він зазначив, що минулого тижня оптові ціни на бензин і дизпаливо стали нижчими за роздрібні. Так, у західних регіонах України можна було знайти пропозиції бензину в опті 47 грн/л, а дизпалива — 51 грн/л.

Сіренко зазначає, що якщо у мирний час націнка постачальників на тонні бензину була $20, то після початку бойових дій та дефіциту вона зросла до $750. При цьому таку націнку виставляють і ті постачальники, які перевозять паливо через кордон, і ті, хто розвозить його Україною.

"Через високі ціни великі кінцеві споживачі палива в бізнес-сегменті, насамперед це стосується великих агрохолдингів, закупили бензовози і почали імпортувати паливо самостійно. Це більшою мірою й сприяло зниженню цін на паливо у бізнес-сегменті", — зазначив експерт.

У свою чергу засновник групи «Прайм» Дмитро Леушкін вважає, що ринок в Україні наповнений бензином і дизпаливом в середньому на 70-75%. Більшою мірою він наповнений у західних та південних регіонах країни, а на сході та півночі ще є проблеми. У Києві на АЗС є дизельне паливо, але мало бензину, проте, на думку Леушкіна, бензин до столиці поставлять у потрібних обсягах протягом одного-двох днів.

Експерт зазначає, що поточна ситуація на ринку триватиме ще дуже довгий час, оскільки гравці ринку закупили бензовози вже в достатній кількості, а поставляти паливо більшими обсягами на нафтобази в умовах війни ніхто не буде.

Також, за словами Леушкіна, на ринку з'явилося дуже багато дрібних гравців, і сам ринок став більш конкурентним. При цьому значну частину нових імпортерів палива складають кінцеві споживачі палива у бізнес-сегменті.

Переглядів: 154 | Додав: news | Теги: імпорт, паливо, аграрій | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar